Skakar! Dumma Kropp!!

Hela min kropp skakar på ett läskigt sätt,som att jag fryser fast jag inte fryser!
Kan liksom inte vara still..fingrarna vill inte styra och det är svårt att koncentrera mig på det jag gör.
Svårt att fästa blicken...
Vad händer??

Jävla skitstruma!!

Har tagit lite bilder på vår vattenskada,som de nu har börjat jobba med,Tusen tack gulliga Klas som hjälper oss!
Visst är det galet att det händer nu,exakt nu denna vecka när jag ska ta det lugnt och inte stressa som min kropp gör av sig själv just nu..



Det är bara en bit av det som läckt igenom vårt sovrumstak!

Det läckande badrummet!!

Men som min lilla nathalie sa:
-jag har aldrig gillat det badrummet ändå!
Nu får vi ju kakla om!
Till rosa om hon får bestämma!
*det gäller att hitta ljuspunkter i allt*

ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: malin

haha vad sött sagt :D

2009-05-05 @ 13:11:42
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh fy! Det där såg inget roligt ut! =S

2009-05-05 @ 13:31:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: camilla

stackars er inte kul allas men

ja hon ksnake har rätt kram camilla

2009-05-05 @ 16:29:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback