Sömnlös natt igen!!

Jag vet hur min tråkiga hjärna fungerar egentligen,men inatt har den uppehållt mig precis hela natten..
Igår när vi pyssla i trädgården så tog jag som vanligt massa kort på barnen bland annat på barnen och deras kompisar.
Nog för att mitt minne är askast just nu,men jag minns att jag tog bilder som var så gulliga,där barnen hoppat ner hos kaninerna så gulligt,de pysslade och matade kaninerna.De hade det så mysigt...
Dessa bilder är borta,helt borta...Mirellah skulle låna min kamera idag så jag bad henne ladda över alla bilder först till datan och det hade hon gjort men bara 11bilder och inga bilder på barnen och djuren tyvärr.
Lite tråkigt men ingen katastrof hursom helst detta har jag legat vaken och tänkt på hela natten och mått dåligt av så dåligt att jag inte kunnat sova,otroligt!!
Vad är det för fel på mig,vaa??
En hel natt!!

Nu ska vi ut och gräva och plantera igen,jag hoppas på att hinna köpa blommor till våra blomlåder med vita och rosa!!

Oj oj jag måste ju klura klart på Barnbidrags erbjudandet med får ringa mamma min hon brukar kunna komma på bra  saker,men lite vet jag redan...

så kolla in på www.kidzshop.se denna helg!!!

Vad tror ni om ett barnvagns race på bynn!
-alla som deltar får hmmmm vad??
-eller den som vinner får______?

Nää funkar nog inte så bra..

Eller vad tror ni?

Måste även lägga ut lite blöjhinkar,pingu och dr browns grejer,vår baby hörna är en katastrof och det är mitt fel,måste jobba mer på den likaså inredningsgrejer det har vi ju massor fina i butiken som jag ej lagt ut på webshoppen..
Kommer jobba stenhårt med webshoppen nu när jag börjar jobba igen...

ha en fin fredag allihop!





Kommentarer
Postat av: camilla

hej jessica hur är det hur går det för dig och din sjukdom?

själv är det inte så bra....

kanske aldrig blir frisk har svaga ådror i huvudet det som gör att jag får små hjärnblödningar.. så nu måste jag va lugn och inte stressa ja inte få blodet att pumpa hårt....

då kan jag få en stor hjärnblödning......

till råga på allt blev jag arbetslös med.....



menjag hoppas du och tomas repar er och mår bra

kram camilla

2009-05-22 @ 21:36:10
URL: http://raggarbrudenss.blogg.se/
Postat av: camilla igen

jo det ligger ute nya bilder på min blogg

ha det bra och så kramizar camilla

2009-05-22 @ 21:37:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback