Städhjälp!


Ja imorgon kommer de och ska putsa fönster och städa här hemma så himla skönt det ska bli att få ett rent hem igen!
Som doftar AJJAX och  tänk imorgon kväll kan jag se ut genom fönstren igen..
Är verkligen inte bortskämd med städhjälp i vanliga fall kan jag lova:-)


Tänk vilken LYX att kunna ha städhjälp 3timmar varann vecka vad mycket man skulle hinna njuta av vara med barnen istället när man  var ledig..
Imorgon har jag även telefontid med min läkare kl 14:00 har gett mitt mobil nr ifall jag blir rastlös*fniss*
Längtar efter att börja jobba igen men är samtidigt rädd för att inte orka,är fortfarande så trött och får hjärtklappning så fort jag anstränger mig,sover ett par timmar minst på dagen men somnar ändå gott på kvällen..
Ska passa på att fråga varför min puls går upp fortfarande så fort jag går eller rör mig, är ju så läskigt känns som jag liksom inte får ordentligt med luft,känner mig svimfärdig borde inte det försvinna nu??

Om det finns någon som läser min blogg och har heller känner någon med giftstruma kontakta mig gärna!

Nä nu sova:-)

GodNatt!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback