Till Hanna

Bugaboo cameleon i orange bas och fräckt skurvy toppset så läckert:-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gulle dig! Tror på colourblocks till orange nu och sedan en skurvy till hösten med brun sittdel :-D planerar Har en orange åkpåse och den lär ju vara kanon till brun sittdel... Eller så köper jag brun sittdel och varukorg och båda toppseten nu :-D Har ju sålt en cam ju sörjer Har du förresten hört nåt om du kunde få tag på ett fleece-set i gamla rosa till mig? Förstår självklart om du inte har haft möjlighet att kolla än!

2009-05-22 @ 21:19:34
Postat av: jessica

Hanna min vän:-)

Jag vet om jag kan svara här men testar:-D

Fleece är på väg till oss skickas de 25/5 har bett om rosa o gula och hoppas på att få dessa:-)

Du är först att få ett min vän..

Oh har du,det är jobbigt att sälja sina ögonstenar eller hur:-)

Då är du verkligen värd exakt vilka tillbehör som helst:-)



Kramizz

2009-05-22 @ 21:27:42
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: Hanna

:-) åh håller tummar...ja det är supertrist att sälja fina vagnar men jag använde inte camen alls så det är ju synd att den står och samlar damm...får trösta mig med gecko, frog och bee :-)

2009-05-23 @ 07:18:44
Postat av: Malin

2009-05-23 @ 09:32:09
Postat av: Malin

Så himla fin den där Paul Frank klädseln! /Malin

2009-05-23 @ 09:32:48
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback