Trolltider på Villablå!

Vaknade med ett ryck!
-Barnen ska vara troll idag ööö hörrö de ska vara Troll idag!!!En förskräckt sambo stirrar på mig med lite småpanik i ögonen..Hallå!!
VAAA!!!
Visst ja det är ju idag det är förskolansdag och de ska vara troll!!
Paniken stiger nu är det bråttom!!

Letar fram ett par t-shirtar och ringer mamma!
Oh hjälp mig att göra svansar till barnen de ska vara troll,och som alltid fixar lilla mamma det!
Så på en timme står det 3 söta troll redo för en trolldag i ödeshög!
Osminkade men lite rufsiga i håret...
Tyvärr hann jag inte med någon bild på dem vart ju som sagt aningen stressigt för hoppas på att man jan få bli vid några från dagis.
Tror  jag ska dimpa ner i lite sömn nu innan vi ska åka till LIM  med Alica och Thomas.
Är så trött så trött somna inte förräns 04:15 väntade på Robin..
Vilken oro!
Grabbarna skulle hämta en bil 28 mil härifrån och åkte vid 16 tiden var framme vid 19:30 kanske då jag sist prata med Robin..
Efter det gick det inte att nå dem alls oron steg då jag vet att Robin alltid svarar när jag ringer(han vet att mamma får tuppjuck annars)Men inget svar tröstar mig med att det är mobilen som är urladdad och att han snart kommer hem.
men när kl blir 01:20 och fortfarnde inget svar och inget barn hemma då är jag panikslagen...
Ringer på Emil o Jimmys mobiler Som också är med på trippen men samma sak där inget svar...
Inbillar mig att de blivet nerslagna och lurade av bilförsäljaren oooo min oro är i topp pulsen har taget tag  mg det bultar i hela mig....Älskade BARN kom hem nuuuuu!!

Funderar på att ringa Emils mamma Lotta och höra om hon vet ngt men vill inte skrämma slag på henne..
Rätt som det är när jag står i köket och glor ut för miljonte gången denna natt så hör jag ett välkänt ljud..
Mamma Är du uppe än??
Ohh min lille älskade unge vad har hänt???

De hade maximal otur stackarna,först blev de sittande i en kö jättelänge då det var en bil före dem som krockat med en Älg,sen när de åkte vidare ja då kör Emil på en Älg som flyger upp på motorhuven på hans nya bil,de försöker ringe polisen men på ngt himla märkligt vis så har ingen av dem mobil som funkar de är urladdade allihop..

Stackars stackars barn men ändå vilken tur att de är hemma alla grabbarna igen..

Vilken Natt!

Nu ska jag sova en timme eller två!!

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det var tur att dom själva klarade sig oskadda... även fast Emil fick sin nyköpta bil något knölig. Jag sms:ade med Emil ca 00.10 och då var dom i Karlstad och åt, älgolyckan hände sedan vid Laxå Camping. Åkte Robin med Emil hem???

Kramar

2009-05-14 @ 10:24:35
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Linda

Gud vilken tur att de mådde bra och att de kom hem! =O usch, jag skulle ha varit lika nervös som du!

2009-05-14 @ 12:09:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Bintan

Oj vilken väldigt stor familj du har :-) Mysigt!

2009-05-14 @ 21:52:20
URL: http://bintan.bloggsida.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback