Underbara ungar!

Mina stora fina grabbar!
Vet inte om det är jag som extra blödig just nu.Men igår kom Robin ner med oro i rösten,Kevin var inte på sitt rum och inte på toan ja han var ingenstans.Så Storebror sa nu måste vi leta efter honom klockan var mycket och Kevin brukar aldrig gå någonstans själv,till slut hitta vi vår älskade Kevin i garaget han putsa sin fina moped Robin gick och prata med han en stund.En så lång stund att mamma var tvungen att gå ut och kolla vad som stod på.
Vart så varm i hjärtat när jag såg mina fina killar tillsammans putsa och mecka med moppen,händer inte varje dag numer att de gör saker ihop...
Älskar er så grabbar ni är BÄST!!!

Visst är de gulliga!


Nu ska jag kila in i duschen,åka till VC och ta nya prover!
På fredag kl 07:30 ska jag vara på lasarettet iiiii är nervös nu!

Ha en fin dag!
Tack alla som lämnar så fina medl till oss!

Kommentarer
Postat av: supermom

Hihi! Det spelar tydligen ingen roll hur gamla de blir man tycker alltid att de är så gulliga! ;)



Tänk sen när man sitter där i 80 årsåldern och tittar på sin 60-åring och säger: Se så söt han är när han sitter där med sitt lilla barnbarn! Min lilla gullgubbe!



Ja... det är härligt att vara mamma!



Mår du lite bättre nu?

2009-05-05 @ 08:55:22
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: camilla

kevin vill någ bara va med det han gillar och det är kanske moppen

jag var men mina hästar under min tid

kramizar på er

2009-05-05 @ 16:33:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback