SOMMAR!!

Vilken dag den kunde inte varit bättre,härligt väder trevligt sällskap och underbart GOD mat!

Min morsdagsPresent till min Underbara lilla Mamma!


Buffe med kall lax + god sås,inbakad skaldjurs gratäng två olika pasta sallader mums!
Inte att förglömma Pizza bullar världens smaskigaste!!!

Varmrätten missa jag att att föreviga!
Men den var såååå GOD! Köttfärslimpa potatis och gräddsås!!

Efter all den goda maten blev det lek och prat!!












Efter en trevlig pratstund vart det efterläntad TÅRTA!!!




MUMS MUMS!!!

Tack snälla alla mina kära för en underbar dag!

Nu ropar sängen!

GODNATT ALLA!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback