Vad kul det var!

Att få komma hemmifrån en stund,allt känns mycket bättre nu,till och med Pulsen är bättre 105 i vilopuls och då har jag varit lite arg*fniss* dumma Thomas som inte alltid tycker och gör som jag säger*morrar lite än*

Vi har firat både min Mormor och Morfar idag som båda är det bästa som finns!
Älskar er båda!

Tänk er de är 84 och 86 år!
Visst är de fina!
Vi fick massor av god mat(så god att jag glömde att föreviga den med ett fota.
Gudomligt  god Tårta med Ananas.

Mysiga släkten!



Vet ni?? Jag är så himla glad att alla dessa människor är min släkt!!

Underbara barn!






Vilken lycka !

Kommentarer
Postat av: supermom

Oh så mysigt ni verkade ha det! Jag gillar också stora familjesammankomster... synd bara att det inte händer så ofta i vår familj.

2009-05-11 @ 08:11:30
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback