5 bokstäver....

Är det ända jag kan komma på just nu och de är TRÖTT!
Både ordagrant trött för det har varit en dag på KIDZ med full rulle från morron till kväll och det är bara så kul att jobba då:)

Men jag är även TRÖTT som i trött på!

Jag känner att jag inte vill hänga ut någon här,men de som känner mig vet vem och varför!!
Det drar musten ur mig totalt!
Jag är bara människa och orkar inte hur mycket som helst jag heller!
Men visst är det väl alltid så,när man just ställt sig upp på ostadiga ben så sparkas de undan!
Men DU nästa gång då står jag så stadigt så då är det du som faller!
Du kommer falla hårt stenhårt!

GOD NATT MINA KÄRA LÄSARE!


Kommentarer
Postat av: camilla

ja det kommer du det lovar jag..

folk gillar att sparka på dom som ligger..

hörde mycket i går.. om mina bilder och platsen jag skulle haft tog irma så ja det gick ej vägen shit ...men men det fick i alla fall många som gillade det dom såg.. hatar när jag planerat för den platsen och så fick man bara en skärm. blev för lågt kunde inte fota något.../camilla

2009-11-29 @ 15:03:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback