Årets första

Adventsljus tänt och det är så mysigt!
Jag älskar advent! Barnen är så glada och pratar om tomten och önskelistor rabblas för fullt:)

Jag är klar med Alicia o Fiddelies julklappar och faktiskt snart även med Melwin o Eddies med:)

Nu ska vi ut och hänga upp lite fint ljus ute med,Tack snälla Mamma,Pappa,Mormor o Morfar som lånar ut belysning till oss!

Bäst att göra mig klar för vi skulle åka ett ärende med innan vi ska pynta hus o trädgård:)

Kära Läsare:
Är ni klara med era Julklappar än?

Kram och ha en underbar dag alla!



Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

vi var ute i god tid detta år så vi är nästan klar med alla klappar, de flesta :)

2009-11-29 @ 15:35:02
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi har gjort klart många julklappar, men inte alla. Tänkte göra det nu under veckan tror jag... /Kram Malin

2009-11-29 @ 19:58:07
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback