Barnmottagningen....

Sitter och väntar på att det ska ringa från barnmottagningen i motala,då två av barnen ingår i riskgruppen när det kommer till SvininfluensaVaccinet:( och jag är så tveksam hur jag ska göra alltså det känns ju som jag gör fel hur jag än gör just nu!!

Själv måste jag ta den för att inte dra hem den till alla barnen(har typ noll i immunförsvar)tar den för att jag inte vill dra hem den till mina barn,annars hade jag nog låtit bli..

Alicia o Eddie + jag måste ta den i motala(då vi ingår i riskgrupp) och de övriga i familjen på VC i ödeshög alla ska ta samma vecka men får inte ta på samma ställe:o!!!!

Jag som inte äns vet om vi ska ta den HJÄLP!!!

Vad är RÄTT och vad är FEL??
Ta vaccin eller inte ta vaccin??

Jag är så tveksam!!


Kommentarer
Postat av: Yasmine<3:*

Ta vaccinet jag tog det:)

men jag blev rätt sjuk mådde illa feber halsont förkyldning i ca 3dagar och hade jätte ont i armen i ca 4-5dagar

2009-11-05 @ 16:36:25
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack Yasmine:)

Det blir nog till att ta det:)



Saknar dig var längesen du var här nu puss

2009-11-05 @ 17:18:54
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ta det! Funderar du likadant kring de vanliga sprutorna i vaccinationsprogrammet? Jag tycker man ska vara solidarisk med de som ingår i riskgrupperna och inte hjälpa till att sprida influensan...

2009-11-05 @ 19:39:30
Postat av: jessica

hanna jag har bestämt att ta dem nu,men känner mig ändå inte säker i mitt val:(

Att jag tvekar beror på att det finns för lite forskning kring detta vaccin,är så rädd att det ska om ett halvår ska komma fram hur farligt det är för dem som tagit detta vaccin...

Om jag bara kunde känna att jag tagit rätt beslut!

kram

p,s har ni taget Vaccin?

2009-11-05 @ 19:55:00
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi har inte fått tillgång till det än :-( Men jag hoppas få tag i det på måndag till de två äldsta barnen iaf...

2009-11-06 @ 17:44:08
Postat av: jessica

hanna

Vi ska ta halva familjen på onsdag och den andra halvan på torsdagjag har bestämt att ta det nu och då är det bara att göra det



kram

2009-11-06 @ 20:21:14
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback