Vaccin...

Blir det för halva familjen idag,Kevin är så orolig stackarn:(.
Han är ju så gammal att han själv både lyssnar och läser nyheter om vaccin/svininfluensa.
Lille Keppan frågade mig 3gånger igår om vad jag gör om han hamnar i koma:(.Klart du inte hamnar i koma sa jag,men han kontra genast med Mamma!!! Det kan du inte lova för då ljuger du för mig!
Mirellah tror att hon ska börja gå baklänges om tar sprutan!!(vaart kommer det ifrån???)
Robin vägrar och han är 19år så jag kan inte tvinga honom(trots att de rekomenderar honom att göra det pga av hans tidigare njursvikt inte var längesen)

Själv är jag osäker med på om jag verkligen valt rätt,jisses varför är inget svart eller vitt!!

Vi har gjort valet och nu är det bara att fullfölja det!

Tänk på en hönsigt löjlig 8barnsmor idag!!!


Kram alla och en underbart fin dag!



Kommentarer
Postat av: camilla

jag vet fan inte hur jag ska göra med barnen..

mina till hör ju ingen risk grupp och har ingen allergi vad jag vet men jag litar ej på vaccinet i sig det borde ha testats mer men nu är ju detta vaccin vidarutvecklat på fågelinfluensan så det kanske funkar.... jag ska med åka idag eller i morgon vet ju inte ännu ..... camilla

2009-11-11 @ 09:51:50
Postat av: camilla igen

något roligar läs ösgötatidningen i dag och se om du käner någon där hihi

2009-11-11 @ 09:53:12
Postat av: hanna

Videon med tjejen som går baklänges har inget att göra med svininfluensa vaccinet. Det hela är scensatt och påhittat :)

2009-11-11 @ 14:09:01
URL: http://frokenwalli.blogg.se/
Postat av: hanna

Länk till tjejen som "bara" kan gå baklänges:

http://www.youtube.com/watch?v=k3xgV11ZSAg



2009-11-11 @ 14:16:17
URL: http://frokenwalli.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback