Fy fasen vad jag hatar att renovera!

Det var en av de mest överhängande anledningarna till att vi byggde ett nytt hus,men då skulle vi inte anlitat xxxx även känd som den skiten som jag inte vill skriva här vad jag känner för!Googla på skiten så kan ni läsa om en av de mest hjärtlösaste och lurendrejare i nutid!
vi gjorde ju misstaget att köpa vårt hus av just skiten!!Det innebär att vi måste renovera hela vårt 2år gamla hus! *hela vårt hus är ett fuskbygge*


Men,men det måste ju göras ändå:(

Imorgon börjar vi riva ut allt ur tvättstugan,pumpen tog de ju ut i helgen så nu är det är det dags!

Bara det att jag hatar att plocka ihop alla saker som finns i tvättstugan och vart ska vi ställa dem undertiden,vilka kan jag avvara och vilka ska jag ställa undan...

Tvättmaskin och tumlaren ska jag ha i garaget så det får bli mitt tillfälliga tvättrum,det ska nog funka bra tror jag(många som bor i lägenhet är ju utan tvättmaskin och de måste ju gå iväg till tvättstugan en bit bort,så det bör jag nog fixa hihi)

Nu allafall så vill jag ha hjälp med att välja kakel och hurr jag ska inreda min tvättstuga så den funkar allra bäst till oss här hemma..

Jag tar tacksamt emot tips på:

-Bra förvaring.
-Kakel/klinkers.

Det lutar faktiskt åt att jag kommer efterapa detta,för det gillar skarpt!

äntligen hemma tvättstuga


Tror det kan passa riktigt riktigt bra hos oss!
Bilderna är från www.hemmakanalen.se

Nä nu är det bäst att sätta fart med det sista innan jag intar soffan och netbooken för kvällen!

*puss*



Kommentarer
Postat av: M

Ser ut som en ypperlig tvättstuga med smarta lösningar för en större familj! Den röstar jag för! Och så härliga färger!



Du glömmer väl inte att vara med och tävla hos oss om en egen blandning med ekologisk musli`?! Ett måste för oss MAMA`S ;-)

2009-11-09 @ 22:21:35
URL: http://forsmallpeople.blogspot.com
Postat av: jessica

Oh det måste jag vara med på:)

Rusar in nu direktpuss

2009-11-09 @ 22:31:08
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback