Idag är det inte vilken dag som helst....

FÖR det är MIRELLAHS födeslsedag!!

Hipp,hipp HURRA!!


Tänk vad tiden går min älskade lilla MellaBella är 12 år idag!
Tänk att det gått 12 år sedan vi åkte in till Motala hann nät  och jämnt upp till BB innan du titta ut och skrämde pappa så han gav ett tjut!!
Det gick så snabbt att jag inte fatta att det var just jag/vi som fått världens underbaraste baby!
Älskade barn jag hoppas du vet och förstår hur mycket vi älskar dig lilla människa<3

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MIRELLAH!

Älskar dig!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback