Inte mycket gjort av mig idag...

fy tusan vad skit jag mår,tack gode gud att barnen slapp det här!

Just nu sitter jag och samlar kraft att orka gå ut till köket och brygga lite kaffe,känns som om en kopp skulle vara himla gott!

Är så trött att jag nästan inte orkar äta och då är jag ett riktigt matvrak!

Däremot har jag(när jag inte sovit)hunnit med att jobba med webshoppen,så nu finns det lite nya leksaker jag kan rekommendera till julklappar till alla guldklumpar!

Eller vad sägs om detta skepp!

med dessa tillbehör
Enl mig en superkul julklapp!
För dem som gillar att laga mat,vilket brukar vara de flesta barn:)har jag fått ut lite olika spisar och tillbehör!
spis med diskho helt moderiktig men ändå så klassisk!
Med lite tillbehör så kan barnen vara sysselsatta i evigheter!Och är du snäll får du säkert smaka lite!

Spisen finns även som enkelspis och i klassisk röd design...

Gillar du rosa och hellokitty??
Då har vi en till dig med:)
   
Sockersöt hellokitty porslinset endast 99:-

Det var lite av det jag gjort idag,har precis lagt barnen nu och även fått i mig en extra ipren! Fy vilken värk jag har!

Jag uppmanar er alla att ta vaccinet för fy om jag har en skvätt av baconfebern i mig så vill jag inte tänka på hur det är att ha hela svinet i kroppen *ryser*
Vilken tur att det är jag som mår så här och inte barnen *tack!tack!*

Fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka bra present tips. Äldsta dottern älskar pippi.

2009-11-15 @ 19:47:11
URL: http://www.caessa.se
Postat av: jessica

Cecilia vad kul att du tycker det puss

2009-11-15 @ 20:10:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback