Kvällen är här..


Vi har firat Mirellah med god mat och tårta,paket som innehöll en kamera som vart riktigt poppis vill jag lova.Det har blixtrat mest hela dagen från denna lilla rosa nikon kamera:).Alltid kul när det blir ett paket som är uppskattat.
Bilder kommer säkert upp under morgondagen,då jag är ledig:)..

Jag är så tacksam och glad att mina barn är friska och har det bra!
För hela denna dag har mina tankar gått till en kär vän till mig!
Angela min vän jag har haft dig och Noa i mina tankar sen vi prata igår,hoppas att du har det bra och Noa blir starkare och piggare för varje minut..Du har det inte allt för lätt nu min vän och jag önskar med hela min själ att jag kunde säga och göra något för att hjälpa dig och Noa!
Ni har gått igenom något riktigt jobbigt igår kväll/natt och även under dagen idag,för att inte nämna hela detta år.
Du är så stark min fina vän,du kämpar och Noa vet och känner att han har den tappraste och modigaste mamman som slåss mot läkarvården som inte alltid gör sitt bästa:(...Du är allt ett barn kan önska sig att sin mamma kan vara.
Hoppas du förstår vad jag menar med mitt svammel,vill egentligen bara säga att jag tänker på dig och Noa!


Angela jag finns här för dig när helst du behöver mig natt som dag!


Finaste lilla Noa!!

Krya på dig lille Vän!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback