Mina underbara vIlLeRvAlLa Busar *älskar*



Titta så fina de är mina sex minsta barn:)på denna bilden fattas det bara två så hade hela min härliga barnaskara varit med på samma bild *önskar mig i julklapp en bild med alla mina fina barn*







Visst är de fina trots att de inte kollar in i kameran!!

Vi kom just hem från Heda Kyrka där barnkören som Fiddelie sjunger i har haft inspelning för TV2.
De var så fina och ni har alla chansen att se dem i Jul på tv:n.Kyrkan var proppfull och det var så fint!



Visst är det mysigt med Jul!!

Nu ska vi snart gå till Vätterhästen och äta god mat och fira Farsdag!

Ha en trevlig kväll alla!



Kommentarer
Postat av: furman

vilka bra bilder, visst var de fina!

2009-11-07 @ 21:03:57
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback