Nu är det bara....

Alicia,Robin och jag kvar så är vi alla skyddade mot baconfebern!Allt flöt på jättebra de var så duktiga allihop *mammas underbart duktiga barn*5 av 8 klara!

De mår ok lite ont i armen har de eller Nathalie har riktigt ont lilla hjärtat!

Imorgon ska vi in till endokrinologin(herregud stavas det så)med Alicia när vi är där ska vi även vaccinera oss där både Alicia o Jag!Jag håller mina tummar för att även Robin tar en dos!
Efter vad jag hörde idag så flunsan på riktigs språng nu:o..

Jag har en sak som jag liksom går och suger på och nu kan jag nog inte hålla inne med det längre:)
Wiiieeee!!!

Som jag säkert sagt innan är jag svag för Danska designade kläder och tjohooo!!!Det blir småfolk på KIDZ! Och även lite KIK*KID(även om det inte dansk designat så är det helt i min smak)  kul eller hur??
www.småfolk.dk ohh visst är det bara för härligt!
Denna tröjan skulle nog mina busar älska!
Tänk att få värma sig i denna mysiga badrock efter en kvällsdusch,är säker på att alla mina skulle gilla det:)

Personligen skulle jag älska dessa mysiga byxor(de är till mammor)tröjorna med!
Dessa och så en meandi tunika i rosa!jag älskar meandis kläder till vuxna:)är du sugen på något fint från me and i och inte har något möte inbokat eller bara inte känner för att gå,men ändå vill ha dessa fina kläder då har jag bot mot det:) [email protected] snabba leverans och supergullig säljare!
Bara att hoppa in på www.meandi.se välj vad du vill ha och skriv ner det på ditt mail så ordnar cajsa resten!!






Ha en fin kväll!




Kommentarer
Postat av: M

Småfolk är bra.. men jag tycker ni skulle haft molo ;)

2009-11-11 @ 23:52:41
Postat av: jessica

m Molo blir det nog med fniss lite av varje är bra tycker jag!



puss

2009-11-12 @ 00:43:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: M

Bra då skulle ni blivit den shoppen som hade det mesta :)

2009-11-12 @ 09:27:50
Postat av: Magdalena

Åhh småfolk är mitt favvo märke just nu näst efte Molo;-) Haha jag vet vart jag ska när jag besöker ödeshög ........till kidz såklart....Hadet bra kram Magdalena

2009-11-12 @ 21:16:35
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: Malin

När kommer småfolk?

2009-11-14 @ 14:18:02
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: kajsan

du är gullig du :-)

2009-11-22 @ 00:16:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback