Nu har vi gjort vad vi kan...

För att hindra Svininfluensan att ta sig an oss och ingen smittspridning kommer från oss!
Alicia och jag fick spruta idag med och det gick lika bra som igår:)

Jag som är så spruträdd klara det lika bra som barnen Hihi! Det gjorde inte äns ont!
Däremot så ljuger jag om jag säger att jag inte har ont i armen och huvudet och en extrem trötthet för det har jag kan jag lova,Nathalie har med haft riktigt ont armen och huvet!Thomas har legat med huvudvärk hela eftermiddagen och även nu (karlar)Barnen de busar på som vanligt bara lite ont i armen och Alicia har lite ont huvudet än så länge

Tyvärr har inte Robin kunnat ta sitt vaccin än(men han är inte bra än)så fort han är pigg igen så ska han ta det! *håller min tumme stenhårt för att det blir riktigt snart*

Nu händer det saker här hemma med,tvättstugan är snart urriven och det tar fart och på måndag börjar de att lägga in isoleringen i ytterväggar runt hela huset och golvbotten,gissa om det ska bli skönt att få varma golv och ett hus som funkar som det ska! *längtar*

Nu ska jag dunsa i säng,jobbar dag imorgon och då bör jag vara pigg och alert!

*puss och sov gott alla*



Kommentarer
Postat av: paola

Hej!

Hälsar på här hos er.

Har själv en stor familj på 9-barn

Trevlig helg!

2009-11-13 @ 09:20:03
URL: http://www.paola.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback