Om jag för ovanlighetens skull inte ska gnälla...

Vad ska jag då skriva om tro??

Julen kanske för den gillar jag och framför allt pysslet innan jul,kanske är det så att jag gillar advent mer!Ungefär som att jag älskar våren mer än sommaren!Det är egentligen det där att längta efter något som är så mysigt!

Att plocka fram adventsljustakar,julstjärnor och köpa fina julrosor.Känna doften av nybakta pepparkakor och glögg!
stora vita snöflingor som lägger sig som ett täcke på fönsterbläcken,det knarrar under fötterna när man är ute och går i snön,härlig kramsnö som man kan göra fina snölyktor av och kanske en snögubbe med morotsnäsa.
Lite snöbollskrig och frysa så där lagom så det är skönt att komma in till värmen,krypa ihop i soffan med lussebullar och pepparkakor och en varmkopp kaffe med favoritfilten och planera barnens önskelistor.
Önskar det blir en advent med massor av snö i år!



Trevlig kväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback