Så fruktansvärt...

Snurra runt på alla bloggar jag numer följer och hamna på en av dem där jag hitta denna artikel,den berör mig så mycket...

Stackars mamman o stackars babyn!
Är det inte sverige i ett nötskal,leta fel och för de är så upptagna med att hitta felen som inte finns,missa alla stackars barn som verkligen behöver hjälp!Men då vill ingen se!!

Min tro är att alla barn mår bäst hos Mamma o Pappa(självklart finns det undantag)men tyvärr får de barn som behöver den hjälpen mest ,ingen hjälp alls:(

Mamman i detta fall vill ju inget hellre än att ta hand om sitt barn,varför inte stötta henne istället på alla sätt som går,är det inte det bästa att de får vara tillsammans??




Följ länken så ser ni vad jag menar http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6176288.ab
 

Har jag rätt eller Fel?

Vad tycker ni mina kära läsare?

Nu ska jag sova,vilket inte bör bli svårt att genomföra så trött som jag är!

PUSS o GODNATT!







Kommentarer
Postat av: Tina

Du har så rätt! Jag vart tokig när jag läste den artikeln..

2009-11-25 @ 09:08:11
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Malin

När är du online på msn? Har ju lite saker som ska skickas över...

2009-11-25 @ 16:21:50
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tror inte så mycket på vad som står i afttonbladet...

2009-11-25 @ 17:44:10
Postat av: jessica

Tina kanske vi känner med Mamman o Babuýn för vi båda varit ungamammor:) puss



malin jag har trasigt IT så jag har begränsad datatid fniss men ska allt få tag på dig på msn:)är ju nyfiken nu puss



Hanna Jag hoppas med att det inte är sant:(det r ju tragiskt om det är så:(jag var en gång i tiden en tonårsmamma:)så kanske därför jag reagerar som jag gjorde..PUSS

p,s tror jag fått fatt på Orange frogklädselkram

2009-11-25 @ 23:56:03
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: NS

Hallå. Läste artikeln med nu, blir så arggg när jag läser om sånt. Det kan man verkligen kalla brister i det svenska samhället! När man tänker på alla andra stackars barn som blir utsatta för både det ena och det andra. Så läser man om detta!!!! Anser bara att socialtjänsten kan lägga sin tid och energi på de bortglömmda barnen!!! Man kan inte göra annat än att gråta... Stackars....

Ha en trevlig dag.. Kramar

2009-11-26 @ 09:16:30
Postat av: Hanna

orange? frog? lystrar :-D

2009-11-26 @ 18:32:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback