Sova???

Är något som jag inte gjort alls inatt,haft en oro som gnagt i mig över alla saker jag måste hinna med,allt jag har att göra och allt blir ju typ 100 gånger värre på natten!
Lustigt nog har jag redan fått ordning på två av mina orosmoment och kl är bara 08:30!!
Första var hur jag skulle få Lilla Lollo till kyrkan till kl 17 när jag jobbar till 18:30,men det löste sig med snälla Annika som tar med henne hem när hon hämtar Ebba o Elias:)inte nog med det hon fixar hennes hår och hon får åka med hem med:)missar henne när hon sjunger men det är inget att göra något åt:( TACK SNÄLLA ANNIKA!!
Får se henne sjunga i kyrkan på lördag för då slutar jag 14:30 och vi ska vara där 15:30,vilket innebär att jag hinner,direkt efter ska vi ut och äta god mat och fira Farsdag!
Så Lördag är fullbokad från morron till kväll!

Idag är det jobbardag och jag känner mig riktigt seg:(som om jag håller på att bli sjuk!Eddie är förkyld och hostar lite lite grann är på gränsen om jag måste ge lite ventoline med ailosen då han stockar sig lite i andningen får ta med ailosen till dagis idag allafall!

Nä nu ska borsta till gaddarna ta ett varv med dammsugaren sen vidare till dagis och Kidz:)

Ha en underbardag alla!!

/J




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback