Vilken middag......

Nu har vi kommit hem igen från en jätte trevlig kväll med mycket God mat och som alltid trevligt sällskap:)

Vi firade ju VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!!! med andra ord min Pappa!!

Jag hade gjort eller fyllt i en bok och köpt en blomma till honom+ en trisslott! Så med lite tur kanske han har fått en sjudundrandes frasdagspresent *håller tummen så den bleknar*(ett paket kvarstår men det kommer lite senare) hi hi!!

Litebilder på Farsdagsboken!

Halva Flocken på väg till fest!

De övriga kom strax efter!

Nu över till den underbart goda maten:)

Till förrätt blev det:

Toast skagen!
SuperGott!!

Varmrätten oh det är ngt riktigt speciellt!
Man får in en lavasten som är runt 400 grader varm med flingsalt som ända krydda och en lätt förbrynt oxefile med massa goda tillbehör!

     
Det var så gott m.mm köttet smälter i munnen!
Syns på min lava sten att var gott eller hur?
Inte en smula kvar:o
Bara lite sallad kvar!

Trots att jag var proppmätt så han jag inte ta en bild på  desserten inna jag hade glufsat i mig allt!
Ni får föreställa er en god vaniljglass med varm hjortron till den tömda glass skålen *generat matvark*


De 4 minsta barnen ville ha Pannkakor och det fick de,oj oj vad de åt!!

Åt det gjorde vi alla och gud så gott det var!


Vissa åt till och med tills de somnade!

Mammas lille Kille!

Vilken Kväll det ända som var fel på detta kalas var att det gick så fort,men det är väl så att tiden går fort när man har Trevligt!!

Min pappa!

Visst är han fin min Pappa *älskar dig Pappa,Tack för att du finns*
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA FAR PÅ FARSDAG!

Efter all god mat och det trevlig sällskapet gick vi alla hem mätta och mycket belåtna och nu sover alla utom jag och Kevin!

GODNATT!!
Sov gott alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback