Alltså...

Vet ni jag borde gå och lägga mig nu:Dmen vet ni vad jag gör istället??
Bloggar :D

Jo *drömmer* om min gulliga Moster Solveig, somna här i soffan med netbooken i famnen.
Drömmer att jag är liten och är hos Solveig o Fracke och solveig har bakat Rågbröd 'mums' och som att det inte var nog gifflar med goda underbara gifflar med mandelmassa i och rågkakor ala Solveig:)kan det bli bättre tro??

Nu rusar jag i säng och drömmer vidare där jag vakna:)mums en stor tugga rågkaka i solveig och frackes kök!

GodNatt!

ZZZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: furman

Jag kommer att tänka på en gång när vi var små och du låg innanför dörren hos Solveig och Fracke. Du hade fått en fästing typ i naveln eller på magen och de skulle hälla lite kokt vatten på för att få bort den?!? Eller ja, jag minns det som så iallafall. Det var värsta grejen det där med fästingen, idag kryllar det av dem, det var bättre för, haha!

2009-10-07 @ 18:44:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback