Äntligen hemma *igen*

Och idag känns det lite som om jag kan skymta ljuset igen,en liten stråle har gett mig lite hopp igen:)och det känns lustigt nog ganska ok,hoppas nu det blir ett ljus som växer och räcker ända fram,det känns så just nu allafall:).Det var så längesen jag kände så att jag nästan glömt hur det är att inte ha jätteångest.
Känner til och med lite lycka igen!

Idag har jag först jobbat och direkt efter jobbet kom Manne och hämtade mig för att gå vidare till lysingskolan där det var föräldramöte efter det gjorde vi ngt jag skäms för*generad att erkänna detta,så på bloggen^men gör det ändå*
Vi hämtade upp Nathalie från ungdomenshus och satte oss på Frasses och svulla i oss hamburgare;)Inte så farligt i sig men jag får alltid dåligt samvete när jag inte tar med hem till alla:(
Nu har jag precis satt ner rumpan i soffan och efter jag skrivet klart här ska rusa i säng och tror sjutton jag kommer kunna sova inatt:p

Vill ge Mirellah mammas underbart söta Hjälpsamma tjej en miljontvåtusenbilljoner kramar och pussar för hon är så duktig,lilla söta MellaBella fast du var sjuk idag hjälpte mamma o pappa!!
Hoppas du lilla underbara unge förstår hur tacksamma vi är för din hjälp!

Mirellah och jag larvar oss ihop,himlar vad kul vi kan ha gumman<3

 

Sov Gott alla!



Kommentarer
Postat av: Lindah

Åhhh vad underbart att du såg lite ljus. Hoppas himlen spricker upp till solsken snart

2009-10-14 @ 09:41:31
URL: http://grodfamiljen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback