Är det när det känns som värst allt vänder??

Så hoppas allafall jag att det är,för idag har jag en otroligt dålig dag!
Jag funkar och håller ihop likt en programerad ROBOT!
-Klä barn och sen duscha..
-Frukost och disk!
-Plocka undan(medans man gråter en skvätt,hör numer till vardagen)
-Hänga lite tvätt..
-Laga middag (vilket idag blir pasta med bacon/broccolisås)barnens önskemål.
-Börja planera veckan(fast det har jag redan gjort sådär 100ggr/denna natt..
-Bota min ständiga huvudvärk(tänk om det fanns en tablett mot depp med)

Ja så långt har jag kommit hittils idag,jag har även hunnit ta på maskerad dräkten *happyface*den är lte av en livräddare faktiskt,om jag inte är glad kan jag allafall låtsas det för en stund..

Varför kan man inte styra sina tankar!Varför kan inte allt fina jag faktiskt har i mitt liv slå bort alla mina bekymmer!!
För jag är egentligen jävligt rik!!! Jag har världen underbaraste barn man kan önska sig,de finns och de är här allihop kan man vara rikare än så??

Ha en fin dag alla!

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

skickar lyckopiller och vindar som blåser er väg

2009-10-11 @ 12:48:55
Postat av: jessica

Hanna Underbara du<3!!

kram

2009-10-11 @ 14:39:03
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: furman

Rent konkret måste ni kanske få en lösning på husbyggfusket innan du kan andas ut och börja le på riktigt igen? Den där Kurt skulle behöva göra rätt för sig?!? Hoppas det vänder snart!!!!

2009-10-11 @ 19:26:43
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Kristina

Kramar om och hoppas verkligen att det snart vänder!!

2009-10-11 @ 19:29:13
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Carro

Skickar också en massa kramar till dig. Hoppas verkligen att allt löser sig snart! Måste också få säga att jag är ändå avundsjuk på dig och ditt liv. Du har 8 härliga barn och en man och du ha världens bästa jobb! Önskar att jag också hade vågat att skaffa många barn, men jag är på god väg:-) Och ditt jobb, gud jag skulle göra allt för att få jobba med barnvagnar hela dagen:-D KRAM KRAM

2009-10-11 @ 20:27:51
URL: http://carroreginblogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback