Bugaboo cameleon *red* +ny vecka...

och jag känner mig riktigt på G,full med massor av nya ideer för KIDZ:)får väl hoppas att de övriga gillar dem så det blir något med dem..

Har lite bilder på Bugaboo *red* med en kul suflett,dock inte ADO(red) den kommer ikväll:)



Jag älskar bugaboos nya skötväska(och jag har märkt att det gör många kunder med:) )
Eftersom jag inte har någon liten baby som jag behöver en skötväska till,så får det bli min jobbarväska:)
Jag får plats med allt jag behöver för en dag på jobbet:)
Laptopen,Systemkameran(inkl väska),mobilen,plånbok och mitt stora KOM I HÅG block..

Inte illa va?? och då finns det gått om plats för mer!

Att den är så läcker är ju inte heller någon nackdel:)...


Det följer även med mycket bra tillbehör till väskan:)


Lite hyss har vi hunnit med här hemma med:o på morgonkvisten*fniss*

Titta vad jag just hitta på Melwin o Eddies rum!!!

Och boven( kunde knappast förneka det hela!!)


Medans mamman fixade ordning all oboy,så fixa storebror fruktsallad!!

MUMS!!! lite svårt att välja rätt frukt bara!!!


Älskar er mina busiga älsklingar<3

Men nu ska det bli skönt att åka och jobba:)även om jag kommer längta efter er hela dagen!!


Ha en underbart fin dag alla!!




Kommentarer
Postat av: Elin Josefsson

Den nya Bugaboon är sååå läcker! Jag är som sagt kär. <3

2009-10-05 @ 18:42:15
Postat av: jessica

Håller med dig Elin<3

Jag är med kär i den:p...

har snart sålt mina gamla vagnar och sen ska det stå en red här hemma:)



puss

ses om 2v

2009-10-06 @ 08:54:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback