En dag kvar till vi åker på mässa:)

Nu sitter jag i soffan med netbooken och dricker varmt kaffe och är lite överaskad över att jag är vaken:o!!!
Har kanske sovit 2-3timmar MAX inatt!! DUMMA DUMMA hjärna som ska motarbeta mig hela tiden!

Jag tror jag blivet helt besatt av svart möglet i vårthus och rädslan för barnens hälsa:(...
Efter vi fått alla våra problem med vårt hus harjag träffat på så många otäckt nochalanta(stavas??) människor att jag är totalt mörkrädd nu!!
Försäkringsbolag,företag som alla sålt sina produkter och tjänster till oss,det är sjukt!!

Jag tackar min gud att jag och mina goa delägare på kidz inte är såna för du hade vi inte haft en kund..
Det är ju när något händer med varan eller installationer inte funkar somman verklgen behöver hjälp!
Läcker det ex vatten då är ett akut fel och kan således inte bollas fram och tillbax i 3-4månader..
Att vuxna människor ljuger och gör allt för att inte hjälpa sina kunder är illa!

Att allt detta i sin tur leder till att mina barn ska bo i ett mögelhus är så smärtsamt och jobbigt att ha med sig varje dag och natt i tankarna vad man än gör!
Det är ju för fan farligt!!!

Ja det är mina tankar på natten som stör min nattsömn,värst är den tanken som jag inte kan sätta ord på eller jag vill inte!!

Det måste bli ett slut på detta nu!!

Men oj,oj jag skulle ju egentligen skriva ett inlägg om mässan imorgon:o

Så kan det gå,jag säger då det!!
Det finns i mitt huvud hela tiden:(

Men nu ska jag busa med mina små barn innan dagisdags!

ha en fin dag alla!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback