ExotiskPlanka ala' Familjen KIDZ!

Lite av en favorit hemma hos oss är nog exotisk Planka,lite av allt möjligt och alltid något som passar alla:)

Denna gång var det Nathalie och jag som fixade plankan(jag älskar att laga mat ihop med barnen)man förenar nytta med glädjen att kunna umgås och prata lite skit med;)

Här ska ni få lite bilder från vår hemmafixade planka:)





Här är lilla matfixaren;)




Fredagsmys hos oss:)

 

Till dessert blev det underbart god hemmagjord mjukglass med färska skivor av apelsin och till det serverades hunungsgrädde och valnötter efter Nathalies eget recept Superduper gott kan jag lova<3..



Mammas underbart duktiga älskade stora tjej<3

Ja det var vår fredag kväll i bilder:)Nu är det söndag och vi har haft kalas för Kevin och de bilderna finns i kameran som är helt urladdad så de bilderna kommer imorgon:)

Sov Gott alla!



Kommentarer
Postat av: angela

KOOOOOOOOOM NUUUUUU :-D



gud vilken fin och god mat :-) och jag vill absolut ha receptet på glassen dregglar



men vi får ta och komma ner till er snart! ska bara få ihop mitt liv med läkare och allt de där tråkiga.



puss

2009-10-26 @ 00:10:12
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud vad gott det såg ut, värsta smörgåsbordet!

2009-10-26 @ 20:48:28
Postat av: Lotta

Ser kalasgott ut! En ny mat-Tina på G..???

Kram

2009-10-28 @ 09:39:58
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Linda

åh d va mkt gott=)

2009-10-28 @ 09:59:50
URL: http://lalinda84.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback