För 16 år sen....

Åkte vi in till Motala i all hast,Äntligen!!

Jag födde världens finaste underbaraste lille killen med långa mörka ögonfransar och svart hår som smälte de flesta hjärtan inne på motala BB:)och i mitt hjärta har han för alltid en väldigt speciel plats!
En go' och snäll och smartkille med hjärtat på rätt ställe,du är mammas lille skrutt älskar dig så det gör ont!
Jag kommer alltid finnas här för dig!


GRATTIS MIN ÄLSKADE KEVIN!!!
Hoppas du får den bästaste födelsedagen!

Älskar dig min fina kille!

Inte världens lättaste ha fo en bil på:)



Kommentarer
Postat av: Zara Norrbin

Ojoj har han redan blivit så stor lill killen:-D

Tänk vad tiden går fort.. det värsta är ju att än annan blir ju oxå äldre...



Kram

2009-10-23 @ 10:47:18
Postat av: angela

Va? är kevin och jag födda samma dag :-) hihi

Hälsa grattis i efterskott!

kramar

2009-10-26 @ 00:06:52
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: angela

fast de skiljer ju några år iof ;-)

2009-10-26 @ 00:07:15
URL: http://lilleprins.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback