Jag är en slökorv...

Jag är helt utömd på kraft igen:okanske jag behöver öka på min dos igen,för den är ju inte helt lätt att få att hamna rätt,just nu går all kraft åt till att hålla mig mig uppe och klara det jag måste vilket vill säga vara mamma och jobba.
Resten är helt kört att fixa:(

Jag är helt knäpp,men mina dagar går omkring på att önska och be att detta jävla äckliga mögel inte skadar mina barn!Försöker ta in det sunda förnuftet och att det inte luktar mögel här,jag vädrar hela dagarna för att det ska vara frisk luft,men det är kallt nu och det funkar inte så länge till att ha öppet fönster och dörrar för det kommer bli mycket kallare.

Detta jävla mögel äter upp mig inifrån,jag är livrädd för mina barns hälsa!

När jag mår så här,är jag så himla glad att ha mina familj och jag vet att de finns här för mig och mina barn!

Tack Snälla!

Mamma o Pappa!
Mormor o Morfar!
Nancy!

Alla ni goa människor som skriver så bra saker till mig!



Kommentarer
Postat av: fröken Elin

Vet du, varje gång någon pratar om att bygga hus så säger jag att de ska akta sig för den där Kurt, eftersom jag läst hur han behandlat er (och andra, när man googlade honom). Går det inte att vända sig till media, typ Uppdrag granskning eller nåt? Jag kan se rubriken: "Kyrkans man förstör barnfamiljs liv". För jag lider verkligen med er, vet hur slitigt det är med renoveringar mm och hur mycket ork det tar, och sen blir det så för er, när allt ska vara klart!!

2009-10-13 @ 18:08:37
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack underbara ELIN

Jättebra att varna för Curt,han är ett riktigt ashole om inte värre!!



Den rubriken var som skuren för oss:)Ska had et i minnet,om tillfälle skulle ges!



mega massor av kramar till dig



2009-10-13 @ 22:56:15
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback