jag hade en blogg med...

Som jag helt glömt bort:(
Så nu gäller det nya tag på både det ena och det andra känns det som!

Igår hade vi full rulle på KIDZ från att jag kom till vi åkte hem var det fullt ös,älskar när det är fullt upp!
Direkt efter jobbet stack Thomas och jag till Ica handla massa goda frukter och grillade revben,kyckling och skinka gorgonzola och en massa annat gott,som Nathalie och jag fixade till medans småbarnen hade karoke för oss:)..
*bilder kommer under dagen*

Nu ska vi inhandla mat igen,till Kevins Kalas som han ska ha imorgon!
Blir nog att veckohandla lite smidig mat till barnen med som har HöstLov eftersom jag jobbar(mindre kladd i  köket,blir lite lätt en stoooor hög med disk till mamma kommer hem annars)..
Då är färdig lasange och findus färdigrätter himla bra alternativ:)

ha en underbart fin dag alla goa!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback