Julen är snart här...

eller snart och snart men ändå det går ruskigt fort ditt nu allafall:)
Måste säga att jag är lite stolt faktsikt,för jag har redan börjat med mina Julklappar:)
Två är redan klara..
Inslagna och redo för Tomten!



Jag tänkte ge er lite JulklappsTips lite nu och då både till stora och små barn,mjuka och hårda paket!
Börjar med hårda paket! *dessa är rejält omtyckta på kidz*



För alla som gillar att färglägga,designa och pyssla!
Superkul! *fråga mig jag vet * hihi!!
Vi tar väl tre mjuka med då,men jag tror barnen räknar dessa som hårda paket:)
60cm så de är rejält stora:)
Visst är de helt underbara!!
Det var mina JulklappsTips för idag!
Hoppas ni ska gilla dem lika mycket som jag!

Kram!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback