Middagen är avklarad!

jag överlevde och barnen med,trots mitt dåliga humör *stackars barn* ...
Gjorde det lätt för mig och lätt barnen hjälpa till att laga maten:)vilket innebär mindre plock på leksaker nu efter maten..
Att göra det lätt för mig gäller även dagens middag Stekt falukorv med kokt potatis och senapsås (mycket enkelt och barnen äter det)

Nu ska jag plocka undan disk och leksaker,dammasuga skura för när Thomas kommer hem ska vi åka handla present till vår älskade Kevin jisses han blir 16 år på torsdag min sötnos!

Obs måste hinna vika lite tvätt innan han kommer hem med.För imorgon är det jobbar dag igen!
hoppas på att hinna klämma in en kopp kaffe och en trevlig telefonsamtal med:)



ha en fortsatt fin dag alla!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback