Natten från helvetet är äntligen slut...

Morgonen är här och en ny dag har vaknat...
En ny dag med att jaga folk försäkringsbolag som inte vill hjälpa till:(
Alltså en ny dag med samma jävla problem som så många gånger innan.Stoppa vattnet tills vi kan få hjälp!

Hur kan det vara möjligt att ett nybyggt hus kan ha så många allvarliga fel!?
Vi har nu 6st konstaterade vattenskador och misstanke på minst en till:o...

Jag tappar hela mitt fotfäste nu,jag liksom försvinner är helt tom har bara en stor  ångest och oro för framtiden.
Herregud!! Jag som brukar vara GLAD och HA MYCKET KUL PÅ G! Vart är jag vart tog jag vägen??
Hur ska jag hitta mig själv igen:(....

Jag vill känna glädje och planera för kul saker,jag vill inte lägga all min energi på att oroa mig för mögel och vattenskador,väggar som rasar ner m.mm

Jag vill inte att mina älskade barn ska bo i ett stort äckligt mögelhus!!

Just denna dag har jag längtat efter hur länge som helst:) mässa idag..
men ähh känns som att jag inte orkar gå där och låtsas vara glad:(när jag känner det som om jag aldrig mer kommer bli glad:(

Jag vill må bra,jag vill må bra så mina älskade barn ska slippa se mig så här:(




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vännen då :-( Men försök orka med jobbet! Ju bättre kidz går desto mer pengar kan ni ta ut och satsa på huset!

2009-10-16 @ 11:54:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback