Nu är vi hemma igen!

Trött som tusan,jag lovar jag ska vara i säng om 20 minuter på pricken!

Det går inte det här,jag är så trött hela tiden och nu ska jag se om det går bättre om jag kommer i säng tidigt på kvällen istället.
Imorgon ska jag till doktorn igen för att kolla mitt T3,T4 och TSH har en känsla av att de inte kommer vara helt bra,börjar känna igen denna dödande tröttheten vid det här laget!
På ett sätt hoppas jag att proverna inte är bra,för då kanske jag kan få ändra dosen och allt löser sig med det *önskedröm kan jag tro* men vaddå drömma är väl bra!

Nu ska jag gå och lägga mig och fundera ut vad vi ska bjuda på Kevins kalas:)en swartzwaldztårta ska vi ha allafall:) men innan den ehh kanske Tacos??det gillar ju födelsedags barnet!

vi shoppade lite dricka till kalaset allafall 'love sodastream'

Smaker118731116888
Så skönt att slippa bära med sig tung dricka hem:)...

ökade på vintersko förrådet lite med:D
www.skopunkten.se är toppen när man har dåligt med cash som jag.Tag 3 betala för 2! jag  köpte skor till alla mina 6minsta barn:)för 900:-...Inte helt fel!

Även om jag helst skulle vilja ha äkta Uggs till oss alla,men det här är vad plånboken tillåter just nu..



fötterna håller sig varma det är det viktiga:)...

Hoppas ni alla mår bra och slipper av läskiga hjärnspöken på nätterna!

Pussar o Kramar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback