Nu går jag och lägger mig:)

Är så trött att jag bara måste passa på innan det går över och jag blir pigg igen.

Men tänkte bara medl om att jag faktiskt lyckats hålla mitt humör ganska jämnt idag,så skönt!
Nu har jag just ställt ifrån mig skurhinken och vikt den sista tvätten fått in den garderoben med *gött*

Imorgon har jag viktigt möte här hemma och hoppas det ska gå bra,är allt riktigt nervös men det går säkert bra:).

Vi på KIDZ har fått ett himla kul ebjudande idag med och jag hoppas så att det går igenom...*kommer hålla min tumme stenhårt för att det blir så*
Blir det så kommer säkert många med oss bli himla glada!
Så krama en tumme lite ni med inatt tack! *snälla*

Nu ska jag dunsa i säng och hoppas på mycket sömn och att jag vaknar pigg och glad!
Jag hoppas ni andra får en god natt sömn och vaknar glada och pigga med:)

Kram

p,s vad gillar ni denna kombo??

Grå frog med marinblått foder/marinblå åkpåse med grått foder och ett marint parasol *jag gillar massor*

Kramizz



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback