Nu sitter vi i soffan:)

Slö tittar lite på tv och surfar runt lite mellan FL och mina favobloggar.
Dagen har varit bra,kom hem senare än jag beräknat men det betyder att jag haft mycket att göra och det är ju bara bra:)När jag kom hem så hade Thomas dammsuget,skurat och plockat undan *gillar jag* så vi kunde sätta igång med maten på en gång,det blev snitzel *mums* hemma bankad och panerad fläsksnitzel..

Frogen har varit poppis som jag trodde:D har fått visa camen med frogram ett par gånger idag på kidz slående åtgång på dem precis som vi gissade:)
På webshoppen ser det du ut så här just nu

 

  • Antal besökare online: 1300 (6201274) denna sena timma:)så det är drag på Froggisarna:) SUPERBRA!!och jättekul att vi kan erbjuda dessa *stolt*
  • Vi har huset fullt här med och det gillar jag massor Vendela sover hos Fiddelie och Ella hos Alicia för första gången och Nancy läser du detta nu,så var lugn Vendela och Fiddelie sover redan:)Ella Och Alicia sitter här i soffan med mig och myser med lite glass:)och sjunger för mig och Mirellah....

    Kevin har som ALLTID 2-3kompisar:)vilket är helt ok för mig,då kan jag vara lugn!
    Nathalie ska ha Emilia sova över här och de ska vara hemma om exakt en kvart:)

    Robin är i Jönköping och bowlar (varför fick jag inte följa med *snyftar högt* )med sina kompisar!
    hmm min bil dög men inte mitt sällskap :o ;) så väntar bara på att han ska komma hem med...

    Jag känner mig så trygg och glad när jag har huset fullt med barn och allra bäst när alla barn är hemma<3..

    Nä nu ska jag ZZzzzzovaaa!!


    PUSS!!




     

     

                                              



    Kommentarer



    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:


    :-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
    Kommentar:


    Trackback