OMG!!

Jag bara och du bara!!
Men hallå!!

Bugaboo *RED* rock my heart!!!!
Så himla allt!!!

Jag tog massor av fina bilder på den från alla håll och vinklar men hur många bilder jag än tar så finns det inte än chans att kunna se hur himla läcker den verkligen är!!! Jessica *hjärta* Bugaboo

Som sagt har jag fotat från alla håll och kanter:)men oohhh kameran är urladdad:(....

Så det får visas desto fler bilder imorgon!

Dagen har gått helt ok trots mitt usla humör *skäms* men var skönt att jobba ändå:)

Finns det ngn vänlig själ som kan ge mig bot mot mitt deppiga jag???
Jag betalar bra!!!
*funderer på en red kanske*

Ses!

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

:-D Jag ställer upp viftar och hoppar upp och ner Har en taskig vecka ändå med andra magsjukeomgången på barnen och sämnlösa nätter så skicka hit det bara...

2009-10-03 @ 07:08:27
Postat av: jessica

Du är en klippa min vän:p!!

Vi skickar alla magbakterier till Min Mardröm Curt Wrigfors så kommer jag säkert må bättre en bra stund i allafall kram o puss

De sömnlösa nätterna hoppas jag han kommer ha resten av sitt liv:D

2009-10-03 @ 13:19:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback