Planering....

Är exakt vad som gäller för denna dag,inte en sak får gå fel för idag har jag massor att fixa med:)
Bra för då hinner jag inte tänka på allt som är depp-framkallande..
Sov faktiskt lite bättre inatt med jippi!! Det bedrar ju allfall till bättre humör *fniss*

På fredag ska vi åka på Mässa,ska bli riktigt kul och att ha kul saker att se framemot är aldrig fel:)
Trevligt med alla spännande nyheter ex åkpåsar,vagnar,skötväskor baby art m.mm..
Kanske vi hittar en hel del och då bör ni strax märka det på KIDZ med;)..

Nu måste jag ringa och boka korvgrillningen:D för julskyltningen:)2009 till 8B *hoppas nu ingen hunnit före*
kanske till och med kan haffa Elisabeth på dagis hihi hon är ju mat-tant på barnens dagis perfekt!!

Tittar man ut så ser det även ut att bli himla fint väder inte fel alls för min tvätthög:D

Nä bästa att sätta fart om jag inte ska jobba till midnatt!

Ha en fin dag alla!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback