SlapparDag!

Det är vad jag har idag!
Vi gör minsta lilla och bara njuter av att vara lediga,hur skönt som helst!
Inga direkta måsten alls idag faktiskt,bara ta allt som det kommer:)

Barnen har ju höstlov från skolan så idag är jag hemma med alla mina barn så mysigt!Händer ju inte allt för ofta att vi är hemma allihop en hel dag utan att vi harfullproppat schema så som städning och tvättning!
Men inte idag är dag ska vi slappa fullt ut!

Barnen har röstat fram kålsoppa med frikadeller till lunch så det är väl den mesta ansträgningen jag gör idag *fniss*
Ett varv med dammsugaren och golvmoppen är ett måste med för annars kan jag inte njuta av vår lediga dag helt ut!

Det hemliga mötet igår gick superduper och jag önskar jag kunde dela allt med er,men tyvärr inte riktigt än!
MEN jag är LYCKLIG!!!jättelycklig och tacksam!!
Jag börjar kunna se framåt igen!

Barnen tränar dans för fullt här:)med lite tur så kanske jag lyckas filma dem när dansen är klar och ni får se de små stjärnorna<3...Vi får se om de går med på det:D

Nu lämnar jag er för en stund och önskar er en underbar dag!





Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du fångar barnen på film, vill ju se dansen ju! Ha en bra helg /Kram Malin

2009-10-30 @ 18:42:45
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback