Har ni gjort ngt ni ångrar....

ni vet den gnagande känslan som kommer från och till absolut värst på morgonen tidigt på morgonen för att inte säga natten.
Det kan handla om allt från att ha spenderat för mycket pengar eller bara en enkel sak som att med tvätten för länge tvätthögen växer,saker man skjuter på som alltid kommer ifatt  ändå..

Oh det är det värsta som finns eller bland det värsta som finns:(stör sömnen och således även dagen.
Man vet att det blir så men ändå låter man det ske,vad är det för fel??
Varför?!

Det är aldrig bra att skjuta på det man kan göra imorgon,det är bara att bita i det sura äpplet igen och försöka rätta till allt så gott det går *ahh Hata mig SJÄLV!*
Lära sig läxan och i detta fall inte lita på att ngn annan gör det du tagit på dig Grrrrrr!

Oj negativt det blev nu då:D

Lovar att det ska bli ett mycket bra inlägg ikväll:)allafall för bugaboo fanatiker som jag;)
*senast imorgon om det inte blir ikväll*

Visst är denna läcker:)??



Kommentarer
Postat av: Kajsan

LÄGG AV! Den är ju OFFWHITE! Jag MÅSTE ha!! Satan i gatan vad snygg!!( ok jag skriker när jag blir så här kär :-) )

2009-09-17 @ 20:43:51
Postat av: Kicki

Klart att man har gjort saker man ångrar. Jag kan ligga vaken på nätterna och tänka på alla måsten som finns både här hemma och med alla beställningar. Tar jag ledigt en kväll och inte syr så får jag så dåligt samvete.

Jag har äntligen lärt mig att slappna av lite med städning och tvätt...jag behöver inte plocka upp alla leksaker från golvet så snart pojkarna gått in i ett annat rum. Innan fick jag panik av det, men nu har jag lärt mig att jag kan göra det innan de går och lägger sig.



Måste bara oxå säga att jag gillar egentligen inte utseendet på bee, men den red edition med vit sufflett var bara så snygg!



Kram

2009-09-17 @ 21:25:26
URL: http://omenmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

har du fått in några petunior än? craving

2009-09-17 @ 21:48:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback