Mammas lilla duktiga tjej<3

Nu är vi hemma igen:)allt gick till och med bättre än vad förväntat!
*dansar runt och hoppar små glädjehopp*
Just nu ligger min lilla Prinsessa och sover här i soffan,stackars liten mår så illa:(..

Givetvis togs det bilder(är man fotoholic så är man;)

Här är en bild tagen vid 06:00 imorse alla mina småisar på trappen(lite småsega då de gått upp vid 05:00)


När vi kom fram till Us så blev det inskrivning direkt och jag säger vilken gullig personal:) *uppskattas verkligen när man är aningen nervös och inte får visa det för det lilla barnet*

Alicia fick en liten sked med medicin så hon skulle bli trött och det blev hon mammas lilla tjej.

Min lilla prinsessa så duktig!!
Jag fick vara med ända till min lilla tjej sov gott!
Doktorn ville att jag skulle ta ett kort på honom med,för att visa Alicia sen.
Hmm jag var riktigt nervös just då så,det blev endast denna bild..

Här sover Alicia gott och jag är nog så nära ett nerv vrak man kan bli!

45-50 minuter senare kommer Alicia till uppvaket är arg som ett bi och skriker Gååå!! Gååå! *hysterikst*
Hon är inte själv medveten om det som tur är för hon var så arg(mammas lilla)..
Till slut drog hon täcket över huvet

och somna om i 2 hela timmar ,sussade så gott *älskar min lilla Tjej*

Pappa kan inte låta bli att klappa sin lilla tjej när hon sover<3

Även en långhårig tuff man,är inte så stor en dag som denna!


När lilla prinsessan fått sin skönhetsömn vaknar hon på en sekund sätter sig rakt upp och undrar vart är jag??

*kärlek*

-hallå vart är jag?????



Fina krya på sig paket fick lilla Tjejen med av Mormor och Morfar och Moster som även ställt upp och varit barnvakt åt Eddie o Melwin!


Tack för ni är snälla och alltid ställer upp *kramar i massor till er*

När vi kom hem så började lillan må illa och somnade om i ett par timmar till,det tar på krafterna att Opereras!



Det är så skönt att det är gjort och allt gick toppen!!

tack alla ni som skickat Lycka till till oss,det värmer och jag/vi uppskattar er masor!


Kram alla!


Kommentarer
Postat av: angela

men lillstrumpan då! skönt att de gick bra! har tänkt på er hela dagen! åh vad söta dom är på trapp bilden! helt underbara barn.

många kramar från noa och mig

2009-09-23 @ 18:34:28
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad skönt att allt gått bra idag!

2009-09-23 @ 18:56:46
Postat av: jessica

tack underbara ni puss

2009-09-23 @ 19:10:38
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: fru furman

Gud så söt hon är! Skönt att allt gick bra!

2009-09-23 @ 23:18:31
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Lotta

Skönt för Alicia och er att operationen är klar. Såg att ni åkte förbi hunddagiset tidigt på morgonen, och kom på att Alicia skulle op. Vet ju hur orolig man är innan ens barn ska op. Jag kunde inte ens vara med när Emma sövdes.. det fick Johan vara. Krama Alicia från oss!

2009-09-25 @ 09:50:15
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback