Huvudvärk..

Ja det är vad jag har igen,tror jag haft huvudärk sen i fredags nu och jag börjar tröttna rejält på att det sitter små jävlar och spikar där uppe:(Det är inte den där fruktansvärda huvudvärken utan mer malande och så ökar det på som tusan för att sen bara mala på igen så nu har gnällt av mig lite och kom på en sak till att gnälla om;)Jag fryser som en hund brrrr sitter under täcket och skriver på netboken hihi!

Idag måste jag isäng tidigt:(tror delvis att det pga sömnbrist jag har huvudvärk:(..

Har jag gnällt klart nu så kan jag medl om att hela KIDZ kommer ha fullt med bugaboo cameleon RED till den 25sep:) Heja Heja!! så himla kul och går det som det är tänkt även en bugaboo bee RED JIPPI!!
Det är så himla kul:)men nyhter och speciellt bugaboo nytt..
Celebrity Baby Blog – Caught Caring

Vet ni idag har jag missat Mirellahs föräldramöte *snyft* känns inte alls bra men tyvärr kunde jag inte komma dit idag,tror det är det första föräldramöte jag missat förutom ett ,för då födde jag barn:)...

Borde lyssna på mig själv nu,och gå till säng!

GodNatt alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback