Irrar in...

Och mummlar ngt om stress,stress och lite mer stress..
Så går det när man släpar fötterna efter sig för länge,skriker ngn på min axel tycker mig skifta horn i pannan på den skrikande varelsen..
Den söta lilla på andra axeln är väldigt tyst och lugn,jag känner att jag lutar mig åt den snälla:)...
har ju gjort  det jag ska nu så:)nu väntar jag bara på att bli hämtad av Thomas(har bara en bil just nu,så han får vara lite Taxi med nu)

Har sovit så dåligt inatt så jag fattar inte äns att jag är uppe på *riktigt*
Fyra gnällande fiskorvar till barn har legat och vänt och vridet,skriket och vrålat sparkat och vevat hela natten *grrrr* I MIN SÄNG!!!

Egentligen Skulle jag bara önska er alla som läser en fin dag!

p,s skrev gärna lite vem ni är,har ni blogg så ta med den med:)gillar att läsa bloggar!

visst jag kom på att jag missa en bugga nyhet igår med ju:)


Förboka gärna din bugaboo ståbräda hos oss:)
Vi beräknar ha den i lager om ca 2v...

Den nya ståbrädan funkar på både bee och cameleon och du byter lätt med de adaptrar som medföljer.
Toppen om man som jag har både en bee och en cameleon..
Superenkelt att skifta mellan vagnarna eller bara ta bort ståbrädan när den inte behövs,lika enkelt att få den plats igen när den behövs..

Många kramar!
/Jessica



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback