jaha..

Inte blev det ngt gjort mer än disken samt en tvätt maskin:(..
Förstår inte blir inte av med min huvudvärk:(den sitter som en hjärnmask stenhårt!

Imorgon ska vi ha besök på kidz av Frida från bugaboo,ska bli kul att träffa henne:)hoppas hon tycker detsamma:)...

Imorse ringde de även från barnmottagningen,de vill ha in Alicia för OP redan på onsdag:(de vill inte vänta så mycket längre nu då polypen är riktigt stor.Huhaa vad jag blir nervös,hela jag är emot sövning av barn,men är inte säker på varför jag är så orolig för just sövningen:(...
Nu sitter jag bara och hoppas att onsdagen går fort och att det går så himla bra alltihop..
Ni kan väl hålla en tumme hårt för att allt går bra med min lilla tjej på onsdag..

Nu ska jag försöka få lite sömn för det känns som att jag inte riktigt fått någon sömn på typ 100 år!

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: angela

håller mina och noas tummar! tänker på er

kram

2009-09-22 @ 14:55:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback