Min huvudvärk....

tar snart mitt liv!!!   *överdriver givetvis* men helt ärligt så är det så jag känner när den är som värst..
Den finns hela hela tiden molande och så värker det till som fan rätt va det är!!Positiva med huvudvärken är att när en kom gick pulsen ner sjukt mycket:) inget ont som inte har ngt gott med sig:) heter det ju;)..

Idag ska jag jobba hemma om bara Alicia tillåter mig att göra det:)lilla strumpan hade ont i näsan och halsen igår,lustigt nog mer än dagen innan:o hoppas det är bättre idag nu:)för du kommer idaT göra världspremiär på www.kidzshop.se visst ja söker ni vinterkläder?? Hoppa in på kidz vi har 20% på så gott som alla vinterkläder fram till måndag:)passa på att köp ex minymo vinterjacka+ termobyxa världsbäst kvalite *jag lovar* bara att logga in lägga önskad vara i varukorgen så dras rabatten av automatiskt Bra vaa??

Plockade och dånade som en tok här imorse när mina små änglar sov sött för att det skulle se fint nu när jag ska *hemligt möte* här hemma,men va sjutton kidzen han ju vända upp och ner på allt ändå så nu måste jag nog sätta fart igen!!

Eller så låter jag dem se hur det ser ut när tre fyra yra troll röjer fritt bland leksaker och allt annat av intresse för dessa busar!
nja ställer nog undan päronskrutten efter dem allafall för det är nog overkill för dem som kommer:D

Ha en fin dag alla!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback