Morgonstund...

Vilket toppen liv jag har,undra om jag fattar det själv:)
Som nu allt är lugnt de små leker och de gör det verkligen på ett roligt sätt(älskar dem så det gör ont i hjärtat på ett bra sätt)
Jag får en stund i lugn och ro och börjar då med dagens första jobb:)och en ny kopp med varmt kaffe:)
Visst ser mitt jobb roligt ut:)
Bugaboo,bugaboo,bugaboo massor av härliga roliga läckra nyheter som kommer nu från slutet av sept fram till okt:)

Lyssande morgonjobb*jag hjärta mitt jobb*

Först ut på plan är En läckerbit i svart chassi :)Jag vill ha den,men kan bli svårt att få resten av familjen att förstå att Eddie behöver den:Dhan är ju bara 3år:)...
Denna skönhet är det jag babblar om.
Bas och suflett är i denim och chassit är läckert svart..

Jag ser mig detta chassi med röd,orange bas som omväxling till den snygga denim utförandet.Denna vagn väcker upp alla mina köplustar *kämpar emot* kommer bara säljas  i ett fåtal ex och 1% av priset på vagnen går till välgörenhet vilket är toppen gjort av bugaboo:)

Att det sen kommer en läckerbit till skötväska i vitt skinn är väl inte illa det heller(känns som det blir en kostsam höst;) för mig...
innerfodret är rött(välpassande (red) och även denna väska kommer i fåtal ex och en 1% går till välgörenhet även här..
Bra jobbat BUGABOO!!

Som sagt jag gillar mitt jobb!

Hur är det med er?
Vad jobbar ni med och gillar ni ert jobb?
*vill ju veta lite om er som läser med*

*puss*
En fin dag önskar jag er alla!

/jessica



Kommentarer
Postat av: N.

Mums vad den är läcker! Jag undrar om den funkar med rosa toppset? Eller skär det sig med bromsen funderar



Det är en liten lillasyster vi väntar på :-)

Ha en bra dag!!

2009-09-15 @ 12:15:36
URL: http://yummymummy.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Åhhhh! Vad snygg!!!

2009-09-15 @ 14:55:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag bygger en tunnel och två nya stationer under stockholm där det ska gå pendeltåg 2017 (Citybanan). Det är Sveriges största infrastrukturprojekt i tätbebyggt område. Jag tycker jag har världens coolaste jobb :-D

2009-09-15 @ 18:13:26
Postat av: jessica

Hanna!

OMG jag är mega impad,vilket jobb!

puss



N!

Oh en lite flicka:)Grattis!

Jag tror det svarta chassiet blir superläckert med rosa suflett,bromsen är röd men den är så liten ändå;)..

puss



Malin:



Visst är den läcker:)



puss

2009-09-15 @ 20:41:55
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback