Nöjd...

Än så länge har jag allafall sorterat min tvätt:)fått i en stor hög i tvättmaskin  *gör vågen till mig själv,ber barnen hjälpa mig*det går sakta framåt allafall..
Mina planer för denna helgen blev inte exakt som jag hade tänkt:(men det kommer fler tillfällen:)får jag hoppas.

Idag ska jag plocka undan (som vanligt)inför veckan som kommer,tvätta,dammsuga,skura och vika tvätt.
Laga mat och det står fläsk kotletter på menyn idag så det ska jag nog fixa:)

Solen lyser och det  är en så himla fin höstdag så man är dum om man sitter inne och tjurar som jag:(..

Tror jag ska avregga mig på FL,får ändå inget säga eller hänga med dem jag vill, för då ÄR det reklam trots att jag aldrig nämner kidz..
Jag är galen i barnkläder och mode för de små,bugaboo intresserar mig och de goa människor jag vill prata med och i de trådar jag är har samma intressen som jag får jag inte prata med eller svara..
Då får jag varningar..

Måste jag stänga butiken och byta namn för att kunna vara med mina vänner:(på FL..

Så go' vänner får ni inte svar av mig i tråden på FL,hoppa in hit så lovar jag att svara så gott jag kan.


Kramizz





Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad trist att man inte ska kunna prata med andra utan att få varningar och tas för att göra reklam bara för att man jobbar med/har en barnbutik!



Hoppas du får en fin fortsatt dag /Malin

2009-09-20 @ 15:41:44
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: angela

åh nej vad trist :-( att de finns folk som förstör :-(

ill ha dig kvar

kram

2009-09-20 @ 16:32:26
URL: http://lilleprins.blogg.se/
Postat av: jessica svarar

tack söta ni puss



Blir galen på FL:-(ok om man gick ut och skrev Jag har en butik med bugaboo och vi har dem för omgående lev eller vi harfyllt på lagren med nS och katvig nu på kidz osv...



Jag får typ knappt säga ett ljud,har taget bort på min press på fl att jag är delägare av kidz nu får jag inte ha min blogg som sidfot eller skriva ns någonstans:-o



Vet ju många som är med i trådar med kläder ex som svarar om strl med mer som också har butiker.

de borde se över sina regler tycker jag.

Får ex en dr svara i en tråd fast han jobbar på ett privat sjukhus eller är det reklam det med?



Kan man svara i en tråd om katter om man föder upp dem?



Kan man lägga in en bild på sin hund fast man är uppfödare?



grrr dumma FL:-(

2009-09-20 @ 17:38:35
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback