Nu är *jag* vi hemma igen....

Vilken semester<3....
Kan man vara kär i en plats??

För jag tror jag är förälskad i LaLandia:)Bästa stället på jorden att vara på när man har barn i olika åldrar:)

Vi har haft fullt program varje dag:)Bada,leka och busa och göra egna nallar med Hummel-wct*är ju lite svag för danska kläder*..
God mat VÄLDIGT god mat!!Glass i stora lass och varma smaskiga choklad drinkar med flödeskum!
En och annan Xider och stora ÖL(pappan) och Cola Light har det blivet med lite vin med(men vin är inte min type of cake)


Men det som gjorde det hela till Bästa semster,är det trevliga sällskapet!

MILJONER BILJONERS TACK!!

Till......

Världens i särklass bästa!!

MAMMA o PAPPA!!

Vi älskar er mest!

Utan er skulle vi inte kunna åka på semster med vår familj!

Vi är så tacksamma för ni gör det möjligt för oss att uppleva allt det vi gjort på LaLandia!!

Mamma O Pappa ni RULES MY WORLD!!

NI är bäst!!

/Jessica med familj!

P,s alla ni kommer bli pepprade med bilder och filmer från semestern,men det får bli sen!

Har ju ett gäng med busar här som stjäl min uppmärksamhet!

 

Ha en fin dag alla!





Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som ni haft det toppenbra! Välkommen hem... /Malin

2009-09-12 @ 18:20:19
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh vi måste också prova Lalandia någon gång skriver upp på att göra listan



Har haft lite abstinens så jag beställer genast en bild på en bugga med pf colourblock topp och pf giraff åkpåse och lägger huvudet på sned och säger snäääälla :-) Om du har möjlighet att fota någon dag på jobbet så skulle jag bli jätteglad.

2009-09-12 @ 19:16:14
Postat av: jessuca svarar hanna:)

Klart jag tar ett kort åt dig:)

Jobbar på måndag så då fixar jag det:p



Himla fint tror jagär det orange bas du har till?



kram

2009-09-12 @ 20:55:42
Postat av: Hanna

Gulle dig! Nä marin frog har jag till just nu...men det är inte så noga med basen, är mest intresserad av om åkpåsen passar någon rut-färg i toppen :-)

2009-09-13 @ 06:19:13
Postat av: jessica svarar hanna:)

Mitt minne:0är inte det bästa:D...

Vart fick jag orange ifrånskäms



Hoppas även på att Petunia finns hos oss på måndag.

Ledsen min vän att det dröjt så:(de sa 1-2v men nu har det mycket mer snyftar och säger Förlåt!

Kramiz/jessica

2009-09-13 @ 11:11:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback